SEGMEN : REALVIORS BLOGLIST




Klik baner untuk join 


Cara nak join REALSVIORS Bloglist ! :

1. Wajib ada blog sendiri.

2. Follow blog ini.

3. Buat satu entri dan letak tajuk 'Segmen : REALSVIORS Bloglist !'

4. Letak gambar kat atas tu dan backlink ke entri ini.

5. Taip la sikit azam tahun baru hampa, pendek pun takpa.


Azam CCL untuk tahun baru 2018 

Lupakan hari-hari yang lepas, setiap orang pernah melakukan kesalahan tak kiralah sama ada kesalahan tu besar mahupun kecil, so CCL nak cuba berdamai dengan diri sendiri untuk tahun baru 2018 . Belajar memaafkan setiap kesalahan yang pernah dilakukan walaupun rasa amat susah namun memaafkan diri sendiri ini sama penting dengan memaafkan orang lain . CCL  juga berazam untuk mempertingkatkan prestasi diri dari hari ke hari , dari segi peningkatan diri, dan juga dari segi peningkatan dalam kerjaya 

segmen ni bermula 26/12/2017 sehingga 09/01/2018 


SEGMEN : REALVIORS BLOGLIST SEGMEN : REALVIORS BLOGLIST Reviewed by ✿Cik Cappuccino Latte ✿ on 9:14:00 PTG Rating: 5

14 ulasan:

  1. all the best Yana! Abe Kie pun rasa nak join la.

    BalasPadam
  2. Best of luck, CCL.. Moga-moga ada rezeki untuk awak..

    BalasPadam
  3. goodluck untuk azam CCL & goodluck jugak untuk segmen ni :D

    BalasPadam
  4. Nak jointtt..Nanti cari mood dulu..hehe

    BalasPadam
  5. Hi CCL, terima kasih sudi join :) All the best and semoga azam tahun 2018 tercapai.

    BalasPadam
  6. all the best. smga smua azam tercapai.

    BalasPadam

tinggalkan komen anda kat sini. . InsyaAllah CikCappuccinoLatte akan sentiasa membalas kunjungan

Dikuasakan oleh Blogger.